מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע: מאור בוזגלו נפצע



מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע: מאור בוזגלו נפצע, במכבי חיפה המומים בעקבות הפציעה החוזרת של הקשר בברך ימין בהפסד 2:0 להפועל ב"ש. בוזגלו בכה בחדר ההלבשה. יעבור בבוקר בשלישי בדיקת MRI. אביו זעם: "אין דבר שפגע בי יותר מאשר הקללות של אוהדי ב"ש. תהיה עליהם קללה". גם מי שלא אוהד מכבי חיפה וצפה במשחק הערב (שני) בין הפועל באר שבע לירוקים (0:2 לאלופה), הרגיש משהו כשראה את מאור בוזגלו נפצע שוב בברך הימנית במחצית הראשונה. זו הברך בה קרע בוזגלו את הרצועה בעונה שעברה, וגרמה לו לשבעה חודשי היעדרות מהמגרשים.

בוזגלו עוד ניסה לחזור לשחק, אבל הבין מהר מאוד שזו תהיה טעות והוחלף. עם ירידתו לספסל היה קשה לפספס את האכזבה על פניו, בזמן שמהיציעים נשמעו קללות וקריאות "בוזגלו מת". בהמשך כשהגיע לחדר ההלבשה פרץ בוזגלו בבכי. הוריו, יעקב וחני, ששהו ביציע הכבוד בטוטו טרנר, עזבו מהר מאוד את המקום וירדו לחדר ההלבשה. השניים היו המומים וגם כן פרצו בבכי. במכבי חיפה הוציאו בהמשך הודעה בה מסרו כי הקשר יעבור מחר בדיקת MRI.

יעקב אמר: "אנחנו עוד לא יודעים כלום. יעשו לו בדיקה מחר. זה נראה לא טוב. זו אותה הרגל, אותו מקום. קשה. זה לא פשוט, נעבור את זה. אני עוד לא מעכל, לא רוצה לחשוב על זה. מקווה שיהיה בסדר. אני מקווה שזה לא מה שאנחנו חושבים. הוא היה בריא". על הקללות שבנו ספג מקהל ב"ש, הוסיף האב: "אין דבר שפגע בי יותר מאשר הקללות של קהל ב"ש. זה לא יעלה על הדעת. ארבע שנים מאור הרקיד אותם, והיום כל המקהלה צועקת 'בוזגלו מת'. אני בטוח שתהיה קללת בוזגלו על המועדון הזה".

תקציר המשחק של מאור בוזגלו:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.