הפועל רעננה נגד בני סכנין שידור חי לצפייה ישירה



הפועל רעננה נגד בני סכנין שידור חי לצפייה ישירה הניצחון על קרית שמונה החזיר את החיוך לאנשי רעננה, שבטוחים כי אם המגמה מהמחזורים האחרונים תימשך הקבוצה לא תהיה בסכנת ירידה בסיום העונה. בעקבות אותו ניצחון, מנחם קורצקי ישמור על ההרכב ולא מתכוון לבצע שינויים. החלוץ ז'ורדן פושה אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאנחנו חייבים להמשיך בדרך שלנו, עשינו ניצחון חשוב מאוד מול קרית שמונה שמאפשר לנו להסתכל קדימה. הפועל רעננה נגד בני סכנין שידור חי לצפייה ישירה, התרחקנו משתי האחרונות, אבל אנחנו חייבים להמשיך. בתקופה האחרונה האווירה בקבוצה השתפרה, אנחנו עובדים מאוד קשה ומתרכזים במשחק הבא. עבורנו זו רק תחילת הדרך ואנחנו עובדים קשה כדי לנסות להשיג ניצחון נוסף מול סכנין".

הפועל רעננה נגד בני סכנין - תקציר המשחק: אף על פי שחזר לסגל לאחר השעייתו בשבוע שעבר, הבלם אברהם פאס צפוי להתחיל את המשחק מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) על הספסל, זאת לפי התרגול של המאמן פליקס נעים. המאמן לא יפתח עם שלושה בלמים כשמי שתורגלו בהרכב הם עלא אבו סלאח וסארי פלאח. חאלד חלאיילה ישוב להרכב על חשבון מארון גנטוס, כשבסכנין ינסו לייצר מומנטום ולהרגיע סופית את הרוחות והמתח ששרר בתקופה האחרונה.

הפועל רעננה נגד בני סכנין שידור חי לצפייה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.