ריאל מדריד נגד ברצלונה לצפייה ישירה



ריאל מדריד נגד ברצלונה לצפייה ישירה שלושה ימים בלבד נותרו לקלאסיקו הראשון של העונה בספרד ועדיין לא ברור אם כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הגדול של ריאל מדריד, יוכל לעמוד לרשותו של זינדין זידאן בקרב של ברצלונה נגד ריאל מדריד לצפייה ישירה באיכות HD. הפורטוגלי, שכבש את שער הניצחון בגמר גביע העולם למועדונים מול גרמיו הברזילאית, לא הצליח להתאמן עם יתר חבריו לקבוצה ביומיים האחרונים בשל פציעה מסתורית, כשריאל לא הוציאה הודעה שמבהירה ממה CR7 סובל.

ריאל מדריד נגד ברצלונה - תקציר: סופר קלאסיקו כזה בניגוד לרונאלדו, קארים בנזמה ערך היום (רביעי) אימון מלא עם הקבוצה והוא צפוי לפתוח בחוד של זידאן. ריאל מדריד תגיע לקלאסיקו הזה כשהיא פשוט חייבת לנצח כדי לצמק במעט את הפער העצום מברצלונה המוליכה (11 נקודות עם משחק חסר). הבלאנקוס ניצחו את שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות במסגרת הסופרקופה בקיץ, אך במסגרת הליגה הם לא ניצחו בברנבאו את בארסה מאז אוקטובר 2014, אז זה הסתיים ב-1:3 כשרונאלדו ובנזמה כובשים שניים מתוך השערים.

ריאל מדריד נגד ברצלונה לצפייה ישירה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.