הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה שידור חי לצפייה ישירה



הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה שידור חי לצפייה ישירה כשהיא עם שני הפסדים רצופים, בגמר גביע הטוטו למכבי ת"א ובליגה למכבי נתניה, בהפועל ב"ש ינסו לחזור למסלול הנכון במפגש  מול מכבי חיפה ב'טוטו טרנר'. בסיבוב הקודם הפסידה ב"ש 3:1 ב'סמי עופר'. על פי האימונים האחרונים נראה שבכר יערוך מהפכה בהרכב כשלא פחות מחמישה שחקנים שלא פתחו נגד נתניה יפתחו מחר. מדובר בטוני וואקמה, מיגל ויטור ולואי טאהא, לא נכללו בסגל במשחק האחרון בליגה בגלל פציעה הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה שידור חי לצפייה ישירה, בן ביטון ומיחאי קורהוט יחזרו גם הם ל-11. למרות ההפסדים האחרונים, האווירה באימונים הייתה מצוינת והשחקנים טוענים כי הם לא מרגישים לחץ.

הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה - תקציר המשחק: מאז נחנך האצטדיון בספטמבר 2015, ב"ש לא הפסידה בו ורשמה עד עכשיו 40 משחקים רצופים ללא הפסד, חמישה יותר ממכבי ת"א שהחזיקה עד העונה בשיא. בהמשך, המאמן התייחס למפגש עם מאור בוזגלו, אקס האדומים, שיחזור לטרנר כשחקן יריב: "מאור בוזגלו נתן פה 4 שנים טובות והוא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של הפועל ב"ש. היום הוא נמצא בקבוצה אחרת. נכבד אותו. לא מתעסק במה היה קורה אם בוזגלו היה נשאר. אני מתעסק במה שיש לי. המטרה שלנו זה להסתכל קדימה".

הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה לצפייה ישירה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.